måndag 13 augusti 2012

Snart finns denna till försäljning!

Jag är sååååååå nöjd med denna! <3 love it love it love it!!
Den är inte riktigt färdig ännu, men hoppas jag hinner göra klart det mesta inatt. Men först är grannens hylla prio 1 som ska målas färdigt. :)

Den här oerhört vackra hallbänken med sits/kista kommer kostan 1249 :-
Om någon är intresserad av den så skriv här till mig eller skicka ett mail till mig på morsansshabby@hotmail.se och pinga den före någon annan. Annars läggs den ut på annons.
Man kan få en valfri text på kanten ovanför sitsen om någon är snabb innan jag hinner skriva någon själv :)


Men tänk nu på att den inte är riktigt färdig ännu. Kommer bli "skav" märken på den och text! Kommer att komma ut en ny bild när den är helt klar självklart :)
(och jag bara älskar tyget jag hittade idag till sitsen!!!) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar